Pedagogų pasirengimas

Visi progimnazijos mokiniai dalyvauja ilgalaikėse socialines ir emocines kompetencijas ugdančiose prevencinėse programose: „LIONS QUEST“, „Laikas kartu“ PUG ir 1-4 kl., „Paauglystės kryžkelės“ 5-8 kl. Užsiėmimai visose klasėse organizuoti klasių valandėlių metu. Klasių val. metu skirta laiko vaikų atsparumo neigiamoms įtakoms ir socialumo ugdymui.

Administracijos darbuotojų mokymai „Vaiko gerovės komisijos veikla įtraukiojo švietimo kontekste“ 2022 m. kovo mėn..

Visi pedagogai 2022 m. balandžio mėn. dalyvavo mokymuose „Įtraukiojo švietimo nuostatų įgyvendinimas. Vaiko gerovės mokykla“.

Visi pedagogai dalyvavo mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programoje „Įtraukiojo mokymo iššūkiai ir galimybės“.

Kvalifikacijos tobulinimo renginys „Vertikalioji ir horizontalioji integracija šiuolaikinėje pamokoje“.

Erasmus+ KA122-SCH projektas „Efektyvus įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas”.

Tobulintos mokytojų kompetencijos tarptautiniuose mokymuose Ispanijoje „Mes visi esame ypatingi: įtraukusis ugdymas ir pagalba specialiųjų poreikių mokiniams“ ir Italijoje „Emocinės kompetencijos. Mokytojų ir mokinių emocinio intelekto ugdymas”. Po mokymų mokytojai parengė pristatymus ir pasidalijo gerąja patirtimi, įgytomis žiniomis su progimnazijos bendruomene. Kiekvienas mokymų dalyvis pateikė 2-3 įtraukiojo ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymo metodus, praktinius patarimus.

Bendradarbiaujama su Vilniaus pedagogine psichologine tarnyba, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centru, Terapinio ugdymo centru „Aplink“.